Subject: N25768: NOTAM A0657/25 väljastatud (ID:25768)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 15:30:12 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 25768 alusel, mis saabus meile 20-02-2025 
12:48, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0657/25
(A0657/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/003/5925N02444E002 A)EETN 
B)2503060600 C)2503061800 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2515 ESTABLISHED DUE TO 
LOW-LEVEL UAS DEMONSTRATIONS WI: 592514.08N 0244410.82E - 592511.88N 
0244407.74E - 592512.60N 0244404.31E - 592515.04N 0244407.63E. PERMISSION 
FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5367 1607. F)SFC 
G)165FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.